sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Kissorgram, Germany - Bucharest


"She's an apple pie
I'm a stake, salted and fried"

... asa au cantat Kissogram vineri la Orange Concept Store pentru cei 40 - 50 de curiosi care au reusit sa afle de concert. Am citit despre Kissogram ca sunt o formatie de electro-pop, si daca as mai crede in etichetele puse formatiilor de azi probabil ca nu m-as fi dus la concert...
Muzica celor doi berlinezi, Jonas Poppe & Sebastian Dassé, intrece cu mult simpla descriere electro-pop. Folosind samplere, clape, sintetizatoare dar si o chitara, Kissogram au recreat un univers tributar culturii orientale, nostalgiei depechiste si naivitatii indie-ului actual.

Pentru curiosi Kissogram se asculta aici si aici.

Orange Concept Store ne-a intampinat ca de obicei cu o caldura infernala si cu bere prea scumpa...

2 comentarii:

Anonim spunea...

perfect de acord cu insemnarea, cu o singura exceptie - au fost intre 100 si 150 de oameni care s-au bucurat de muzica lor. de unde stiu?
sa zicem ca stiu foarte bine capacitatea locului ;)

Anonim spunea...

capacitatea o fi ea de 100-150 de oameni, da io imi amintesc clar ca am putut urca pe scara, am putut misca diverse parti ale corpului in ritmul dat si am mai si vazut ce se petrecea pe scena, asa ca as spune ca acea capacitate maxima nu a afost atinsa.
oricum, mi-au placut oamenii, look-ul a la mai-cunoscutii franz ferdinand si obsesiva ''i'm the hight before...before you die...''