sâmbătă, 22 decembrie 2007

Soldaţii de Funk







Blazzaj în Suburbia au fost geniali :) cum era de aşteptat...
Mi-e greu să pun în cuvinte sentimentul pe care îl generează muzica celor de la Blazzaj... cine i-a văzut până acum live ştie.
Formaţia a ajuns acum la a treia solistă şi cred că nou-venita Lelia se potriveşte perfect stilului Blazzaj...unii au interpretat acestă potrivire cu răutate şi au spus că o imită pe Cristina, dar eu nu sunt de acord. Insist... trebuia să fiţi acolo.

Un comentariu:

Anonim spunea...

iar am ajuns in primu rand...de data asta a cazut solistu pe noi, ne-au filmat astia, cica o sa fim(sau am fostdeja?!?!) pe la tv cum dansam pe acolo...in sfarsit nu au mai cantat Urma la bis, mi-a placut noua solista, desi era frumos cu Mara si mai frumos cu flautul...:D...